top of page

הפכו את יום הגיבוש לטיול בלתי נשכח


טיול ששובר את השגרה המשרדית הוא דרך נפלאה לגבש בין העובדים השונים, להכיר אותם טוב יותר וסך הכול להוקיר להם תודה.


כיום מספיק לרפרף מעט ברשת האינטרנט כדי לגלות כי ישנו מגוון רחב של הצעות לימי גיבוש שונים החל מסדנאות בישול, דרך הפעלות ספורטיביות ועד להדרכות והעשרות.


אז למה לבחור דווקא בטיול כיום גיבוש?


כיוון שאין דבר נפלא יותר מלחלץ קצת עצמות ולראות נופים שונים ומגוונים אחרי ימים ארוכים וממושכים במשרד. בנטורס תיהנו מטיול חוויתי במגוון נקודות שונות ברחבי הארץ.


נטלי בלינר, מורת דרך מוסמכת, מביאה עמה ניסיון מקצועי, ידע שאיננו יודע שובע והיכרות עם שלל פניני חמד נסתרות בתל אביב, ירושלים, נתניה, זיכרון יעקב, עכו ועוד.


מה זה דורש מכם?

  • ברמת התכנון – אינכם צריכים לתכנן דבר. כמובן שמומלץ להדגיש את הצרכים והרצונות של יום הגיבוש ולוודא כי אכן הכול מוסכם וידוע, אך בשורה התחתונה אינכם צריכים להקדיש זמן ומחשבה לתכנון הטיול על בוריו. הטיול כולו מודרך ומתוכנן בקפידה ויכול לשלב בין אתרים תיירותיים יפהפיים לבין מוקדים קולינריים שישאירו את כולם שבעים ומרוצים!

  • ברמת המועד – חברת נטורס מקיימת טיולים לימי גיבוש עבור חברות בימים א'-ה' לאורך כלל שעות היום ובימי ו' בשעות הבוקר ועד לצהריים. יחד נתכנן את המועד הנכון והמתאים ביותר אשר יאפשר להפיק את יום הגיבוש כהלכה.

  • ברמת המיקום – לכם רק נותר לבחור את המיקום בו תרצו לטייל. האטרקציות הפופולריות ביותר הינן סיורים קולינריים בתל אביב ובירושלים. עם זאת, באתרנו תוכלו למצוא שלל מיקומים נוספים ומרעננים המאפשרים להכיר את הארץ לאורכה ולרוחבה.

  • ברמת המקוריותנטלי ברלינר עורכת קונספט חדשני שסוחף את העולם והגיע גם לארצנו הקטנה, קונספט הנקרא טיולים תיאטרליים. יחד, נכניס את המשתתפים אל תוך האווירה עם מופע הומוריסטי, מרענן וחדשני שהופך את ההסברים השוטפים להרבה יותר מפולפלים

יום הכיף שלכם מובטח


אם כן, טיול ליום גיבוש הוא דרך נפלאה לאחד בין העובדים ולצבור יחד עמם זיכרונות חדשים. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר במספר הטלפון: 052-695-9663 או להשאיר פניה באתר ויחד נבין את מטרותיכם ונתכנן טיול מושלם!



bottom of page